Monday, July 20, 2009

The meaning of . . . FRIENDSHIP

If you got secrets to tell , we can talk all day long .
If your dreams get broken somehow , together we'll fix it .
If u feel cold inside , here , take my hand . - hold it for a while .
If your sky begins to fall , I'll stay with you till you smile .
Whenever you need some space , there's my room -u can use it .
If your heart broken , I'm always there to hear your feeling .
When you feel sad or empty inside , I'll accompany you so you're not alone .
If you got lost out there , I'll come and take you home .
And when nothing seems to be rite and you need a friend . . .

I'll stay .
Thanx for being my friend .
:)

5 pendapat:

[[v4mPiR3 Ki$$]] said...

ASSALAMMUALAIKUM...

wah!!!!

puitis GILER!!!!

I LIKE IT!!!

APE YG AWK TLIS...

PENUH ERTI DAN MKNA SEOWG KWN!!!

HRP2 APE YG AWK TULIS 2 ADALAH diri AWAK!!!

awak..

maaflah kalau apa yg pnh sy komen pnh wat awk marah..

niat sy hny nk nasihatkan awk jw..

sy mta maaf yer!!!

ASSALAMMUALAIKUM...
:):):):):)

.lemon. said...

waalaikumussalam .
hahha .
thx btw .
xmrh pon lah .
xpnh mrh pon :)
sya heppi sbb ada jgak org yg sudi bca blog sya nie .

[[v4mPiR3 Ki$$]] said...

owh.. yeker???

sy nk trima ksih pd awk sb salu memaip dlm blog awk..

yelah..rmi owg tak de mse nk tlis lm blog dwg..

g skali THANKS..

SY pn xda la boring sgt..

huhuhu

ASSALAMMUALAIKUM
:):):):):)

.lemon. said...

heheh .
i just anggap blog nie sbgai stu lg medium ntok luahkan prasaan .
n some sort like my diary :D
( myb nie first time owg bg diari diorg owg laen bca :p )

.lemon. said...

er tlupa lak .
ada myspace ?